rayykaA rayykaA .

rayykaA

چگونه شادی را در تنهایی پیدا کنیم؟

۱- خود را دوست داشته باشید

نکته اصلی خوشبختی و شادی در تنهایی، دوست داشتن خودتان است. شما باید خود را مانند یک کودک تازه متولد شده یا یک عشق جدید تابستانی دوست داشته باشید. باید به خودتان توجه و محبت نشان دهید. باید بدانید که شما مهم هستید و آن را به یک شخص مهم نشان دهید – شما!
بارها پیش آمده که می گوییم خودمان را دوست داریم اما در واقعیت، این گونه نیستیم. شما به اندازه کافی نمی خوابید زیرا دقایق یا ساعات زیادی را با مشغولیت با تلفن همراه خود، تلف می کنید.

شما ورزش نمی کنید زیرا احساس می کنید مهم نیست. شما درست غذا نمی خورید و یا برای خوردن وعده های غذایی خود عجله می کنید تا سریعا به کار خود برگردید.
اما این اشتباه است. شما باید خود را ۱۰۰ درصد دوست داشته باشید تا یاد بگیرید که حتی با همنشینی با خودتان می توانید خوشحال باشید.
۲- وقتی تنها هستید، دلتنگی را از بین ببرید

وقتی می بینید که دوستانتان با هم بیرون می روند و شما را دعوت نمی کنند، احساس طرد شدن و نارضایتی می کنید. وقتی می خواهید در یک رابطه باشید اما نمی توانید کسی را پیدا کنید، احساس تنهایی می کنید. اما شما تصمیم گرفته اید که وقتی تنها هستید به خود امیدواری و دلگرمی بدهید.
تأیید کنید. قدر آزادی را که اینک دارید بدانید. احساس بی حالی نکنید. به مواردی که در تنهایی باعث شادی شما می شوند اهمیت دهید و به جای این که احساس ناراحتی و شکست قلبی روی روحیه شما تاثیر بگذارد، خوشحال باشید.
۳- مدیتیشن انجام دهید

خودتان را به اندازه کافی دوست داشته باشید تا به تنهایی به حرف خودتان گوش کنید. شما باید به اندازه کافی عاشق خودتان باشید تا بتوانید به خودتان زمان و سکوت هدیه بدهید. ذهن شما نیاز به استراحت دارد. بنابراین باید محاسبه اعداد و تفکر پیرامون تمام موضوعات روزانه متوقف شود. باید نفس بکشید. باید بتوانید ساکت بنشینید و به نفس خود گوش دهید.
پس از مدیتیشن، وقت آن است که با خود صحبت کنید. به ذهن خود گوش دهید تا امیدها، رویاها، ترس ها و تاییدها و اظهارات مثبت خود را به شما بگوید.

 


برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۹:۴۱ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)